Известие

Collapse
No announcement yet.

156 докато е студена няма ряз,

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Тва с играенето на оборотите и гаснененто е от моторчето за празен ход
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Истината е в тъпия инжекцион Бошмойта с всичко сменено пак го прави от време на време
      И при мен всичко е ново. Като казвам всичко наистина всичко. 6 дъмпа смених на ЕКУ-то и с всичките 6 го прави. Студена глъхне. Много малко е, но я усещам. Поработи ли 1 минутка и няма проблем вече. Даже не 1 минутка 30 секунди да работи и е готова. И не го прави винаги. По някога сядам, паля и газ... друг път се паенти.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        И при мен всичко е ново. Като казвам всичко наистина всичко. 6 дъмпа смених на ЕКУ-то и с всичките 6 го прави. Студена глъхне. Много малко е, но я усещам. Поработи ли 1 минутка и няма проблем вече. Даже не 1 минутка 30 секунди да работи и е готова. И не го прави винаги. По някога сядам, паля и газ... друг път се паенти.
        Точно същото е и при мен
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Точно същото е и при мен
          Ква е тая работа.. не знам. Само кабели и бубини не съм сменял, но съм ги мерил с осциоскопа и са добре. А й иначе пали от четвърт оборот. Докато цъкна ключа и пали просто без никакво замисляне.

          Горивната помпа съм чистил, цедки-медки, тръбички до от пред, тествах я за налягане - има да те убие... абе какво ли не съм тествал. Само смукателия колектор не съм смъквал да го чистя. Мисля последно това да направя щот нали е с променлива геометрия....
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Ква е тая работа.. не знам. Само кабели и бубини не съм сменял, но съм ги мерил с осциоскопа и са добре. А й иначе пали от четвърт оборот. Докато цъкна ключа и пали просто без никакво замисляне.

            Горивната помпа съм чистил, цедки-медки, тръбички до от пред, тествах я за налягане - има да те убие... абе какво ли не съм тествал. Само смукателия колектор не съм смъквал да го чистя. Мисля последно това да направя щот нали е с променлива геометрия....
            Я остави колата на мира,карай и не се коси,тва е положението
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
              Колеги, благодаря за отговорите и за помощта, явно форума си е здрав и сплотен, в интерес на истината съм склонен да се съглася че след палене двигателя може би работи в нисък режим който не позволява да се дърпа рязко в продължение на 1-2 мин. Аз също ще слагам чип за което вече правя постъпки. Обаче проблема става по-голям - освен бавното набиране в застой на ниски обороти постоянно ги мени - ту 1100, ту под 900 (без да тресе нещо), а като карам на висока скорост и реча да превключва, колата т гасне-като я запаля веднага ми свети за няколко секунди тая лампичка дето е във формата на свещ, която чета по книжката че може да означава проблем в инжекцията или проблем в кода на запалването. Имам ланча ипсилон 1.4i 12V и там тая лампичка също така ми свети.
              Чакам резултата от стенда на компютър и ще пиша за резултатите.
              ами да...форума е здрав и сплотен

              отиди да ти направят диагностика, каквото ти кажат, че е за смяна го оправи, после чип и си готов.

              (понеже видях в подписа ти че сте BG/UK фирма, разгледай сайта на английския форум. там има доста идеи и съвети включително и за променливи обороти)

              Успех!
              Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
              Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
              Lancia Ypsilon '02

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Я остави колата на мира,карай и не се коси,тва е положението
                Май стигнахме до заключение
                Alfa Romeo 156 2.0 T.S

                Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

                Comment


                • #23
                  Аз вече 6 месеца никакви ядове - стояла е по цяла седмица без палене, пали от ряз, не клати, не глъхне, поема толкова газ колкото и дам, ръчкам и отлитам......
                  Ама що ядове и гъзене беше......и не че разбрах със 100% сигурност от какво се оправи, ама се сближихме много............беше време когато над жената не стоях повече, отколкото над колата......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    честито колега! да ти е жива и здрава!

                    да кажа и аз някои неща:
                    за глъхненето сутрин,ако не ти се чака прави така-палиш гасиш и пак палиш.Би трябвало вече глъхенето да го няма! (при мен действа)
                    А за клатенето на обороти,при мен помогна просто почистване на клемите на акомулатора,прави ми го може би на 5-6 месеца,само зчиствам клемите(откачам малко с шкурчица и контактно спрейче) и пак на пътя.
                    Като ми клатеше преди беше мн гадно,веднъж огасна на един завой,влизах нацепен и само докато сменям от 3 на 2 и пуф без хидравлика и спиранки! замалко да се чифтосам в един мерджан
                    айде късмет и умната!
                    Аlfa156 1.8TS 2000

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                      за глъхненето сутрин,ако не ти се чака прави така-палиш гасиш и пак палиш.Би трябвало вече глъхенето да го няма! (при мен действа)
                      Подкрепям - и при мен беше така......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Я остави колата на мира,карай и не се коси,тва е положението
                        Оооо аз съм я оставил на мира. Тя много рядко ми прави проблеми. Даже мога да кажа, че съм много доволен от колата си. Вчера я обзаведох с нови накладки АТЕ Сега се разработват
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Точно същото е и при мен
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          И при мен всичко е ново. Като казвам всичко наистина всичко. 6 дъмпа смених на ЕКУ-то и с всичките 6 го прави. Студена глъхне. Много малко е, но я усещам. Поработи ли 1 минутка и няма проблем вече. Даже не 1 минутка 30 секунди да работи и е готова. И не го прави винаги. По някога сядам, паля и газ... друг път се паенти.
                          Първо честита придобивка колега, да си я караш с удоволствие.
                          А това с глъхненето и при мен е така както и при колегите и не винаги..
                          Свиквай и си карай колата.
                          Поздрави и лек и безавариен път
                          sigpic
                          Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
                          .:: My PRECIOUS ::.

                          Comment


                          • #28
                            Колега същите проблеми ги имах и аз. След много лутане дали е дебитометър моторче за празен ход и т.н. се оказа че дроселовата клапа се задвижва с нисък волтаж и ако ти е образувал съвсем малък нагар тя не работи правилно и не подава нужно количество въздух. Едно изчистване и сега се радвам на съвсем друг автомобил сутрин няма заглъхване оборотите са перфектни, мощноста е по голяма в ниските обороти. Успех

                            Comment


                            • #29
                              EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                              Suzuki GSXF600 99г.
                              Bravo 1.9 8V Multijet

                              Comment


                              • #30
                                за проблема,

                                значи за да завършим темата, благодаря на колегите за полезните отговори - след диагностика на комп се оказа че проблема е в ламбда сондата и в непочистена дроселовата клапа, в нещо за високите обороти дето не го знам какво е (жигльор, инжектор, не разбрах). Освен това смених 2 ангренажни ремъка, ролки и обтегачи, термостат, един бюлюк датчици по него и по термометъра, скъсан маншон. След ремонта колата я качихме пак на компютър и за около 1 час я оставихме да работи, после на контакт проверки, после пак да работи и пак проверки и никъде не даде грешки в нито един показател, освен това звука от мотора вече е друг, а и климатроника вече работи на пушка, вътре я прави баня и мисля да правя секс в колата тия дни за сефте. Пробвахме я и върви като изпусната, днес и утре ще я карам насам-натам и после пак ще я кача на компа да видим някъде нещо да не даде отклонение. Пак мерси за съветите.
                                Alfa 156 2.0 - ех,
                                Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                                Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                                Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                                Comment

                                Working...
                                X